Värme slag!

Jahapp sötnosar, vart har sommaren 08 tagit vägen? ;$ undrar jag också, det vart visst ingen varm och lång sommar som jag hade trott på.. Tråkigt eller hur? Just nu, eller det kommer säkert att vara så här tråkigt regn väder hela tiden tills isen och snön kommer igen. Men det bästa med att julen kommer är? Jo, jultomten så klart! Han e äckligt het ju  tihih
Plus att man får massor med pressenter av snyggingen, *yeey* :) Jag e på skit bra humör just nu,men jag ska inte prata för mycket om tomten för då kommer jag bli lite för desperat kanske (: vem vet!
Nu ska jag prata om bloggen, tycker ni att den hittils är tråkig? rolig? gullig? ful? kanske konstig? :S Kommentera gärna! vill att den ska bli så skoj som den kan bli så ni tycker att den ska bli skoj att läsa och så
Nu ska jag hoppa in i duschen och bara ta det lugnt, ha det bäst alla glada bloggläsare.

 Sexig va? :) Absolute, sötnosen Idasuperslida i turkland igen tihih  / Natty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0