trlalala (:

Hejsan där alla roliga människor :D fan vad glad jag e idag aso, eller ja lite!   Jag tänkte berätta lite om helgen, kan börja med att berätta om min älsklings fredag :) fredagen började skit bra, inställd lektion i 1 timme, satt och chillade galet med några grabbar  sen gick dagen fort, jag drog till bålsta och det va sjukt skoj. fyfan aso, emma och jag hade så sjukt skoj, vi typ flummade sönder och hade massor med skoj! tack för en fucking bäst kväll gumman!
det har hänt rätt mycket den fredagen, fast jag orkar inte berätta allt :) tihih.
Och på lördagen, så red jag urdan älskling. det gick helt okej! as skoj, fast han va skita stark :S Jag ska egentligen sitta hos emma bästis nu, men nej. men idiot till mamma låter mig inte ens få vara ute och umgås med kompisar i bålsta, jävla dumma hora aso ( förlåt mitt språk ) hon låter mig inte ens få sova hos emma älskling, hon fuckar ur på mig och allt. men jag ska dra ut det senare, men först måste jag hitta min bussremsa   tror att mamma har tagit den, hon tog min mobil också, oooorka! nej men, jag få smyga iväg till bålsta :D för idag, just idag kommer det att bli den bästa dagen någonsin, vet inte varför men jag känner på mig det <3 hoppas att jag har rätt!
Nu måste jag dra, tack för du läste / Natty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0