trevligt värre

Hejsan bloggen :) Nattu här
Nu när jag är på sånt bra humör idag så kanske jag skulle ta och berätta lite om min dag. Jag började vid 9 idag, försov mig som vanligt haha inte så ovanligt för mig faktiskit (: iallafall, dagen rullade på som vanligt, det va bajs mat idag i skolan fast jag åt iallafall för jag va sjukt hungig *yeey* Sen efter jag hade ätit så kom en snygging in i matsen och jag höll på att dö  tihi, jag e kär i alla nästan, galet!
På idrotten idag så va vi ute i spöregnet, great. Haha, håret fuckade upp och sminket försvann så jag såg ut som ett monster och va tvungen att ta bort att och sminka oss, för vi hade en hel timme på oss att fixa oss :D *host* jag duschade i typ 15 minuter av dom (: as mysigt, för jag va skit kall och kände för att duscha länge och sen fixa sig lite!
Nu sitter jag här, dricker oboy som e livet, mums villibaba.
Nej ni, nu måste jag killa iväg en liten stund! Ha det guld, puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0