Tjobäng

Tja där, alltså nu får det väl räcka med att vara sjuk! :( Jag hatar verkligen det här, jag kan inte sova och nu har jag blivit förkyld och fått ett jävla fucking sår på hela näsan och sen massor av andra prickar :( Så jag och mamma ska snart åka in till doktorn och kolla upp det, om jag ska få medicin. Hoppas det!  

Idag mår jag inte heller världens bästa, ont i halsen, näsan rinner hela tiden och det går inte att snytta sig heller för det gör så ont :( och sen huvudet och jag mår illa och skakar i hela kroppen. Jätte lyckad dag :( Hoppas att den blir bättre så jag kan åka till bålsta i helgen och ha skoj, träffa älsklingarna 

Jag ska duscha snabbt och sen försöka äta lite, jag skriver mera sen! Kramar från Nathaly 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0