Sunshine!

Hejsan bloggen  Nu sitter jag här igen och bloggar ( det e nattapatta ) som vanligt :) Tihi, nej men jag vet inte vart malin har tagit vägen faktiskit! Iallafall, jag har inte gjort så mycket idag varit i bajs skolan och det sög hästballe :$ Jag va med massor av brudar och det va guld som vanligt, jag drog hem och så.. Nu sitter jag här och bloggar och dricker oboy *nam nam*. Vi fick sluta en halv timme senare för att vi hade redovisning sista lektionen  Jag hatar verkligen det, jag skakar i hela kroppen och jag typ hatar att läsa också. Men idag gick det skit bra! Det va skoj, skrattade hela tiden för att alla tyckte att det va skoj vilket va sjukt bra (: Men men, nu ska jag plugga lite och så §
En bild från dagens klädses ( lite tråkig, ser inte så mycket men iallafall ) :


Puss på munnen  / Natty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0