Solen är här :)

Hejsan mina små chockladpuddingar :) Allt bra med er? Jag mår faktiskit sjukt mycket bättre än vad jag gjorde i morse. Huvudvärken är kvar fast magen är okej igen, jag kanske har ätit för mycket saker som jag inte tål?   Ni kanske vet vad glutenintolerans är? :) Jag är gluten, och jag har ätit rätt mycket som jag inte tål, fy fy nathalie. Tror att det är bäst att jag slutar upp med det, jag straffar bara mig själv :( Men det är så gottttttttttt! Iallafall, jag måste också bli bättre med bloggandet så bloggen ska bli rolig för er som läser, eller hur?   Jag ska försöka få Malin sötnosen att skriva mera också, det känns det bara är jag som skriver fast det är bara skoj :) Eller vad tycker ni? :)

Jag försöker att få min mobil att vilja få in lite låtar, men den vill inte :( Tror att jag måste fråga pappsen sen, han kan alltid sånt där :) Jag har badat idag också, det va riktigt skönt. Jag önskar att jag hade en bubbelpool! :O Jag vill verkligen ha en bubbelpool, ni alla andra som har det är lyxiga   tihi, nu måste dra :) Tack än en gång för alla snälla kommentarer, ni är värda guld!  / Natty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0