ska börja blogga igen..

Hellu banan kukar :) Äntligen är malin är, roligt va? :D Har inte bloggat mke på sista tiden pgr. av att ja inte har hunnit/orkat. Men ska försöka komma igång igen :) Idag vaknade ja halv 8 började 8 :O kom typ halv 9 xD Vi hade prov först av allt så ja fick göra de på rasten. De endå som va kul  skolan idag va Profil, alltså dans ;) Vi fick gå 10 över 3, men jag joanna o madde stanna te halv, för att träna på en dans vi ska visa o lära klassen nästa vecka på Profil. Ska bli jätte skoj :) men måste lära mig dansen mer :P vi ska dansa te Flo rida, Nån som vet vilken de e?  Jag o joanna cyklade där ifrån till centrum, o påväg te centrum trilla vi me cykeln!!!! HAHA, skratta som fan. :P joanna fastnade med foten o hjulet o de tog tvärstott o ja flög över styret, hah, som tur va kom Hasse, (våran gamla lärare) som skjuttsade oss till centrum :)  I centrum träfffade vi crespo o jonas, men typ i 10 min, då åkte vi hem. nu sitter ja här o tråkar, Och skriver blogg såklart (A) Skriver nog mera sen (: BYE BYE!/ M

malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0