Sjukling idag igen :(

Hej hallå kaninrumpor (: Allt bra med er? Nu är det så att stackars nathaly är sjuk idag igen :( Tråkigt va?
Jag vaknade upp vid 2 6 8 i natt hela tiden och jag vet inte varför. Men varige gång jag vaknar så är jag ju tvungen att skriva ett sms så jag kan somna, så när jag vaknar så har jag sms som jag måste svara på och då kan jag inte sova! helt cp jag vet.. Iallafall, mitt huvud ska vi inte prata om för den verkligen sprängs snart :'( Och min hals är inte världens bästa, så jag måste ner till ica och handla halstabletter om jag orkar. Blää, jag hatar verkligen att vara sjuk! Någon annan som håller med mig?  

Jag måste ju också säga att jag har glömt mina läx böcker i skolan :( inte så smart jag vet, jag är så klantig! Hur kan jag glömma mina so prov böcker i skolan när jag har prov imorgon och har inte tränat ett skit? Fy fan på mig, jag måste klara det här provet.. Hatar att göra mamma och pappa besvikna, jag lovade att göra mitt bästa :( Neger bollar aso ;(

Nej ni, nu måste jag dra.. Skriver mera sen! Puss på munnen och rumpan   / Nathaly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0