puss på rumpan

Hejsan alla roliga bloggläsare :) det är natty här igen, kan kalla mig natha om ni vill
Jag sitter här igen och dregglar och skriver i bloggen och dricker oboy, nam nam! Jag har varit hos min kompis och hämtat mina jeans och mina skor som hon lånade för några dagar sen, tihih (:
Imorgon har jag massor med lektioner, *host* inte :) Jag har typ 4 lektioner på hela dagen och börjar 10!  *yeeeeey*
Jag äter tsm med gullisen Joar varige dag så jag håller på att svimma varige dag på lunchen när jag ser honom alltså, grr! Iallafall, nu ska jag inte bli helt galen och fortsätta att skriva istället, rätt bra ide va? 8)
jag har faktiskit ingen aning om vad jag ska göra i dag, kanske fixa och trixa lite framför datan och sen kanske plugga vore bra.. har ungefär 5 läxor som måste göras :( blää, är det någon mer än mig som hatar skolan? jag orkar verkligen inte plugga just nu. få jag får väl skriva lite mera istället!
Ha det guld så länge, puss på munnen :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0