Osmidigt!

Tjjjjjaaaa alla bananer ;) Jag e värsta katten idag ju, har gått runt och trallat runt lite överallt. Men nu är jag hemma :/ Har utegångsförbud och massa skit, pallar inte med skiten! Iallafall, började skolan idag som vanligt vid 9 det va skit skönt, det känndes bara konstigt överallt och varför tänker inte jag säger heller, jag gick upp och det rullade på och så, orkade verkligen inte att äta frukost för jag har lovat mig själv att sluta äta så mycket mat. Känner mig som värsta tjockisen när jag äter något, men mat är fan livet, mat mat mat. Men inte längre!  Jag har ingen mobil heller för tillfället, jag tappade bort min älskling i lördags natt någon gång, pallar inte prata om det men saknar min älskade mobil :( Juste, förlåt pixxan om jag skyllde hela skiten på dig, det va fan inte menningen. Men nu vet jag att det inte är du som tog den. Great.
Nu ska jag berätta lite om min älskade helg.

Fredag kväll: Jag drog till bålsta idag, mamma skjusade mig till centrum och sen drog jag till emma bästis, sjukt nais och så! Jag fixade mig och sen taggade vi till borgen och hade skoj med skitungarna som va där och hade skoj. Vi  typ drog hem vid 12 halv 1 och så, vi åt massor med gott hemma och så. Men det bästa med hela skiten va att jag har fått träffa en person som jag gillar as mycket, vem säger jag inte :) Det får vi fråga i stället! men men, det va skit nais med emma baby, vi satt vi datan och så, sen dog hon typ :) Nej men hon somnade, så jag satt vi datan en stund och så. Myspys, helgen började skit bra iallafall!  

Lördag kväll: FAN, jag har aldrig i hela mitt liv mått så bra som jag mådde då. Dagen började med att jag drog till stallet, red urban och det gick kanon bra! Jag va med cic och så, vi gick hela vägen hem till henne! det va sjukt skoj, vi hade as skoj på vägen hem och massor :) gaaah, bus unge  Iallafall, vi badade och så när vi kom hem och fixade oss sen taggade vi ner till borgen och så, det va skit kallllllllllllllt :$ Vi väntade skit länge på emma sötnos, sen kom hon och så. Hon cycklade och mötte mig och så, det va skit skoj!! Jag satt där fram på styret i värsta backen och tårarna bara rann som en jävla galning! Mihi, har aldrig varit med om något roligare. Men senare kom massor med roliga folk, söta kevin och joanna,carro,johanna,emma såklart, och massor mera! AS skoj :) sen så köpte vi godis och så, sen så frågade jag kevin om jag fick smaka dricka av honom och det fick jag men sen vart han dum och spruttade ner hela mig ;D haha, fan va du e dum kevin(a) du borde döö skitunge  Iallafall, jag fick byta kläder och så. Sen senare på kvällen så kom några läskiga saker och typ jagade oss i någon skit läskig bil!! seriöööst, jag har aldrig vart så rädd som jag va då, alltså alla skrämmade mig så jag fan dog ;) Haha, men det bästa med allt var att jag fick hålla kevin i handen, tihihihihi  
sen på kvällen vid typ 12  så tappade jag bort mobilen, jävligt osmidigt jag vet -_- Jag vart inte glad efter det, så nu har jag ingen mobil men jag ska köpa en ny snart (:
Nu har ni fått veta om min helg, väldigt långt jag vet. men jag har inte skrivit klart än! men det orkar jag inte att göra nu ;D vi ses senare, massor med pussar på rumpan / Natty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0