Om min dag

Tjo bre :) det är nathalie här  Har ingen lust att berätta om min helg, för den va inte bra alls. Fucking dåligt humör och jag vill inte ens prata om det.

Men men, jag kan iallafall berätta om dagen om ni vill höra? Jag vaknade idag vid 9 och satte mig på datan för att se om jonthe sötnosen va inne, men icke sa nicke. Jag satt på datan lite och så, den skulle jag käka frulle för jag va skit hungrig. Jag hoppade in i duschen och tvättade mig noga för jag kände mig äcklig på något sätt. Sen när jag va klar med det, så fixade jag mig och sen åkte jag in till stan med mamma.. Skit tråkigt men jag fick iallafall kläder så det är skit samma! :) Nu ska jag äta lite toast, vi ses senare. Pussar och kramar från Nathaly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0