Om man ska vara fin får man lida pin

Hejsan sötnosar! Nu har jag kommit hem från doktorn, det gick så där faktiskit. Dom tog hur mycket blod från mig typ 8 tuber :( Jag höll fan på att dö! Jag hatar när dom ska ta blod prov, det gör så himla ont ju! Iallafall, jag har slagit imin näsa också i dörren, fråga mig inte hur det gick till. Men nu har jag ett cp sår där, och dom kollade på det. Och gissa vad som har hänt på en dag? En stor jävla infektion :$ Så nu måste jag ta en skit äcklig medicin som jag spyr av dirket när jag luktar på den. Skit gott! NAAAAT

Jag ska bada lite nu också, och ta det lugnt för jag mår inge vidare.. Ha det bäst sötnosar, / Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0