Natty patty

Tjohohohohohohoho,  Jag har sjukt tråkigt, sitter och läser massor av saker just nu, läxor och msn och playahead och bloggen och facebook och lite mera saker :) tihih lite hemligt you know ;) mihih
Jag har hört att man vill ha mera blider i bloggen, det ska vi fixa sötnosar! Jag har verkligen bild brist och jag orkar inte ta bilder heller, så det kmr att bli lite då och då jag lägger in. En fråga till! Vart i hela friden har malin bananhuvudet tagit vägen? :O Tror att hon kanske fasnade i toan eller framför tven, måste ta reda på vart skit ungen är snart! Jag har ändå skrivit rätt mycket själv, för det mest, typ 19 inlägg själv :) Juste, såg på Top Model 10 igår, den va skit bra! wiie, den måste jag fortsätta att titta på, den värkar spännande, det är skit fina flickor, eller jo rätt så fina (:
Nu måste jag hoppa i badet en stund jag fryser och jag måste vila händerna från tangentbordet ett tag, blir galen av allt skrivande snart  
En bild, inte så gammal fast den e tråkigt. Vi ses senare! Pussar från Natttty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0