Natty in the house

Tja bre katter :) Allt bra? Jag mår ialla fall bättre än bäst. Dagen har gått sjukt fort, det känns som jag har gått i skolan en timme idag. Det va jätte skönt! Nu är jag hemma och har nyss gjort alla dessa 5 läxor, det va skönt att få dom gjort. Har läst en bok som skulle ha varit inne imorgon, gjort lite på spanskan, och sen typ matte läxan måste jag ha hjälp med för jag e sämst :( Och sen har jag lite kvar att göra på min so läxa. Har prov på torsdag. Hoppas på att det också går bra! :)

Jag har inga planer för vad jag ska göra sen, kanske sitta på datan och tönta mig lite? Eller annars kan jag ju alltid dra ner till ringen och flumma sönder där i stället :) Har ingen aning om vad jag ska göra. Men vi får väl se! Nu ropar padre att det är mat. Ha det bäst :) hehe, massvis med pussar från Natty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0