Myspys

Tja tja tja, nu är natty har igen :) skoj va?   Hihi, jag ska berätta om min skoldag, jag försov mig och vaknade vid halv 8 idag jag började 8.15. Skiiiittt! Jag fick världens panik och flög upp ur sängen, sov sprang till duschen, duscade fort som fan och sen fixa jag mig, slängde upp en cp boll på huvudet och satt på mig ett tar tight och en tjocktröja och ett längre linne. Myspys. Iallafall, dagen gick fort, jag och pillan hjälpe våran spanska lärare med att läsa någon sak för två barn, och sen slutade vi efter det. Hade alltså bara 3 lektioner idag. Yes härligt!
Haha, efter skolan drog jag hem och nu sitter jag här och mumsar i mig bullar och dricker oboy. Det e livet det! Gaaah   Jag har inte varit på så bra humör idag, så jag har typ bara traskat runt och inte gjort något, alla frågar om jag e sur men det e jag inte, vaknade helt enkelt på fel sida :$ Plus att jag såg ut som ett jag vet inte vad idag också, hemskt. Blää
Nej nu måste jag dra, vi ses senare! Puss på munnen / Natty 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0