Myspys :)

Hej sötnosar  Hur är det idag? Med mej är det guld, sitter iskolan nu och bloggar.Jag typ försov mig i morse men det löste sig. Jag pratade med Jonthe hela morgonen vilket gjorde mig på skit bra humör :) Så tack för det sötnos!
Jag har sjukt mycket läxor just nu, så jag vet inte om jag kommer att hinna blogga lika mycket men jag ska iallafall försöka! Eftersom jag var sjuk hela förra veckan så har jag rätt mycket att ta igen så det kommer att bli jobbigt.
Eftersom min lilla Ida Slida är i skolan idag så kommer dagen att bli så himmla bra :)

Senare på dagen vet jag nog inte vad jag ska göra heller, antagligen hem och sitta vid datan tills pappa kommer hem för han kommer nog inte bli så glad om jag har läxor och sitter framför datan som jag ändå gör hela tiden :$
Nu måste jag läsa lite om jag orkar, för jag ligger efter i vissa saker! Juste, skulle berätta att jag fick VG på mitt no prov, och det kommer jag nog att fira :Dtihih! Hur har jag ingen aning om heller (:

Nu ska jag kila lite, ha det bäst! / Natha


Kommentarer
Postat av: Anonym

heter du nathalie axelsson ?

2008-09-29 @ 19:38:48
Postat av: Nathalie

Nej, jag heter nathalie blomqvist.

2008-09-30 @ 15:51:33
URL: http://nattuochmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

okok

2008-09-30 @ 16:46:43
Postat av: Nathalie

Japp varför undrade du?

2008-09-30 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0