Lyckligaste bruden på jorden

Ville bara berätta en sak, jag tror att jag är kär  Ni kanske vill veta vem?
Jo, en kille som heter Jonthe Hellgren. Jag har verkligen inte gillat någon så mycket som jag gillar honom. Jag blir galen om jag inte får prata med honom, jag saknar & tänker på honom hela tiden. Typiskt ett tecken att man är kär va?Jag har inte varit så glad som när jag prata med honom, jag har aldrig varit så lycklig som när jag är med honom. Jag kan redan berätta allt för honom, jag vet att han alltid finns där. Eftersom att jag inte har någon mobil kvar, så är för att jag satte mig på tåget ut för att träffa honom, vara med honom. Men sen förstör min mamma allting, som vanligt..
Ville bara få ut det, för jag har velat det länge :) Ha det guld! / Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0