Lilla syster yster :)

Hejsan potatis bollar :) Sexigt namn jag vet tahah!  Jag måste verkligen berätta en sak! Min lilla syster Ida slida väckte mig att hon stod och stor grät vid min säng kant och jag fick fan panik! Jag frågade henne vad stackaren hade gjort, och hon grät som jag vet inte vad och det gjorde mig ännu räddade. Hon pekade på sitt öra och fortsatte att gråta och jag vart skit ledsen, och försökte trösta henne och försöka förstå vad som hade hänt. Men vad tror ni att ungar har gjort? Jo, hon är ju som hon är.. Hon hade stoppat in en pärla i sitt öra och fick inte ut den! Skit pommesfrites alltså, hur lyckad får man vara? Jag trodde att pappa va hemma och passade henne, men så klart inte. JAG va den ända som va hemma med henne och jag visste verkligen inte vad jag skulle göra, så jag ringde pappa och berättade och han kom som en polisbil i typ 180 hem ;D Sen ringde han sjukhuset och nu är dom på väg dit  Busunge alltså :)
Puss & kram från Natty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0