Höst mys

Tjabba hej gullungar   Vet ni vad jag längtar efter? Jag vill mysa, jag vill ligga i sängen och äta popcorn och kolla på en läskig film så man nästan inte vågar titta :) Guuud! Jag verkligen saknar det. när man ligger och halv gråter för filmen är så läskig och man håller på att tappa popcorn skålen varige gång men hoppar till när något äckligt monster kommer upp på skärmen :) Bara så ni vet så är jag verkligen lättskrämd. Ni kanske ville veta om en film kväll med Caroline?  
Vi låg i sängen inlindade i täcken och vi såg filmen på datan, det va sjukt skoj och så. Vi hade en popcorn skål i handen och jag höll verkligen på att välta ut den varige gång det va något läskigt. Kommer inte riktigt ihåg vad filmen läskig, tror att det va The Gruds 1 ( vet inte hur det stavas :$ ) eller The saw. I alla fall, det va läskigt som sagt :) Ni ska bara veta, jag höll verkligen på att kissa på mig :O Precis när det läskiga va i hela filmen så kan caroline mormor farande in i rummet och vi skrek som jag vet inte vad. Och gissa vad hon frågar? :O" Vill ni ha glass?" HAHAHAHAHAHAH, fan av skoj det va :) Resten av kvällen så låg jag på Carro och va livrädd, klockan va någonting vid 2 på natten när vi såg den. och det va inte bara lite läskigt :S  Japp, busungar är vi allihop  

Jag måste kila nu, vi ses senare! Puss på munnen från eran / Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0