Grabbarna grus :$

Tjoo bloggen, jag vet inte varför jag heter grabbarna grus :) fast bara sugen på att hetta något cp namn typ (:
Nu tänker jag fakitskit berätta mer om min söndag, och min underbara helg! För nu sitter jag och mumsar i mig bullar för min magen är tom och behöver något gott. Jag kan börja med att berätta att jag vill till bålsta nu, nu nu! Vill träffa min älskling, emma baby och massor av andra folk  

Söndag dag: Började dagen med att jag drog till cic på morgonen och hämtade mina kläder, ( förlåt att jag väckte dig hjärtat mitt ) det va verkligen inte menning. Vi hämtade dom och sen taggade vi hem, vi fixade oss och sen vid 12 halv 1 mötte vi jonthe och kevin. As skoj att vara med dom aso, skitungar är vi alltihopa :) Mihi nej men, vi va typ vid centrum och så, tråkade lite och så. sen drog vi hem och så, efter att ha varit med dom. Vi mumsade glass och sen skulle jag ner till centrum för att min mamma skulle hämta mig :( Skit tråkigt, men men. Min mamma lackade sönder på mig, alltså hon vart inte glad när jag sa att min mobil va borta och skit. Såååå, nu har jag utegångsförbud och så i 2 veckor. nais nais!NOOOOOOOT. fuck off, jag hatar att bara sitta inne och dreggla. blää :(
Men jag kanske ska få tillbaka min röda cp mobil, bättre än ingenting faktiskit :) Har samma nummer, måste bara köpa ett nytt kort minneskort typ, :) Sen har jag samma nummer, 0735253240  
Nu ska jag plugga :( Har massor med läxor som ska göra, vi ses senare. Puss på munnen / Natty patty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0