Godis kungen (;

Tja chocklad älsklingar  Jag måste berätta att jag sitter och äter godis, det va typ hundra år sen! Eftersom jag försöker gå ner i vikt lite :) Det är sjukt gott. Sitter och dunkar musik också, jag är ensam hemma så det är sjukt skönt! Vill att Jonthe ska logga in på msn, jag tråkar sönder snart  

Övrigt för dagen så tror jag att jag ska stanna hemma och så, tror att jag ska till skolan imorgon! Nais att träffa alla människor och vänner igen. Fast tråkigt att inte få sitta vid datan hela dagarna och blogga. Tråkigt va? Japp jag vet (:
Nu ska jag titta på tv lite, juste! Glöm inte att gratta oss för våran 100 inlägg idag *yyeeeeyyy* Fast jag har skrivit två inlägg nu så det blir 102 inlägg! Fett bra ju :D Nu måste jag kila. Take care darling / Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0