Galet värre :D

Tja alla banan rumpor, :D vad händer? Jag har iallafall nyss kommit hem från skolan, det va skit härligt idag faktiskit. Dagen började med no prov, det gick toppen bra  jag kunde allt och så, vilket va skit bra. dagen rullade på som vanligt och näst sista lektionen hade vi idrott och jag sprang 2 km på 10 minuter :D så jag fick vg! *yyeeeeyyyy* skit glad ju fan, fast det va lite jobbigt och så. Men efter den så drog jag kom och fixade mig och sen drog jag tillbaka till skolan och hade svenska, eller vi läste och drack varm chocklad vilket va sjukt gott. sen drog jag hem och nu sitter jag här och dregglar och äter tårta, :) sug på den ni ;) Jag har massor med läxor och skit som måste göras, imorgon ska jag säkert åka ut till bålsta och ha skoj med älsklingarna! men jag har ju utegångsförbud så vi får se,   Nej ni, nu måste jag dra! ha det guld, puss på munnen / Nattu   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0