Du var en hjälte i min dröm, räddade mig från allt skit

Fan vad jag hatar att plugga alltså :( Finns det något tråkigare eller? Nää, skulle inte tro det va. Jag vill vara med min älsklingar, fan vad jag saknar helgen alltså. Bästa jag någonsin varit med om, även fast min mobil försvann. Fast just nu skiter jag i det, fast jag saknar den som fan iallafall liksom  
Hoppas jag får gå ut i helgen, måste ner till borgen och träffa min älskling ( vem säger jag inte ) för jag saknar honom sjukt mycket, palla att jag saknar alla så mycket, eller iallafall en viss person :$ Men nu ska jag inte prata mer om det, för jag börjar bli lite beroende av honom redan liksom! Galet värre, visst?
Jag måste dra, pappa ropar att maten är klar. Ha det guld vänner, Nattu

Hittade även en as söt bild på Malin gullunge!
Ja, Här sitter jag o svullar mini mmuffins :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0