Dagen <3

Hej hopp gummi snopp (: Kan  någon ha så ont i tungen som ja har? ;o Har en stor fet blåsa längst ut på tungan som gör så jävla ont :o -.- Min dag började med att ja gick upp 10 över 7, Gick upp och åt frukost och käka typ 5 mackor , (as gott) xb Sedan gick ja och skulle sminkade mig, men kom på att ja hade glömt min väska me allt smink i, i stallet -.-
Så fick låna syrrans ;). Jag gick till skolan ung. 8 och kom då försent till min första lektion..
Men dagen var bra ändå :) Madde (min syster) Har tagit sönder en ruta i skolan redan, och tog idag sönder ett bord :o fattar inte hur hon lyckas.. det stog tydligen "sitt gjärna en stund" på bordet, så hon satte sig på bordet, o så gick de sönder, HAHA xD Det roligaste idag typ :)  Resten av skol dagen slutade som vanligt..
Efter skolan va ja me bäästaste Marielle ((((: Men vi gick hem direkt efter skolan för vi va så hiimla hungriga, men ja hade ju såklart ätit upp alla mackor i morse, så vi tog glass :D (de gjorde ingenting) ;)
Sen tittade vi typ på tv heola tiden, men hennes mamma kom typ o hämtade henne tidigt..
När mamma kom hem åkte ja, mamma o mickan till centrum o handla smink o skor, till dansen :) 
O nu sitter jag här,  Ska alldeles strax plugga, har 5 läxor tills på freedag :o
Men har bara 4 eftersom jätte smarta jag redan har gjort en läxa ;)
Måste plugga, tjingeling (A) // Malin 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0