Bra bättre bäst, Natty

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
Haha hela tiden (:
Skrika: Dagligen
Sova: Sjukt tråkigt!
Ha ångest: Skolångest
Skada dig själv med flit: Nja, ibland om jag inte orkar vara med på idrotten ja :)
Ta mediciner du inte borde ta: Nope
Vilja dö: ALDRIG
Drömma mardrömmar: Tihi, har hänt :$
Drömma sexdrömmar: Mihih, kanske det kanske
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Är mig själv
Klä dig i svart: Händer, inte bara svart
Gå till kyrkan: Usch nej
Gå i skolan: Ja man måste
Röka: Nepp
Hata folk: Har hänt
Lita på folk: Japp, mina närmaste

VEM:
Vill du döda: Nej
Rörde dig sist: Många kmr inte ihåg
Vill du slå: Ingen just nu
Kysste dig sist: Deru ;)
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: En viss person
Skrek du på sist: Mamma
Vill du vara som: Mig själv, sucker
Vill du bli galet full med: Hahah
Gjorde dig riktigt glad senast: En viss kille!
Fick du sms från senast: Lukas
Ringde dig senast: Mattias
Är vackrast på jorden: Kära & nära

HAR DU:
För många vänner: Kan man ha för många? :O
Förföljelsemani: Vad är det?
Tvångstankar: Hahahaha
Någon annan psykisk sjukdom: Haha nej?
Någon fysisk sjukdom: Gluten :S
Någon skada: Nää
Färgat håret: Slingat & Tonat
Brutit några ben: Nää, eller jo!  fingret :S
Några piercings: Ett hål i varje öra
Egen dator: Nej men jag har den mest
Bra självförtroende: Oftast
Kysst någon: Japp
Köpt kondomer: Hmm..
Tagit nakenbilder: Heheh.. vem vet?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Kräsen
Stulit någonting: Mm
Lämnat landet: Japp
Tuttat eld på nått: Kanske
Gjort något olagligt: Tihih


HUR:

Går du: Vanligt
Svarar du i telefonen: "Hallå?"
Fördriver du tiden: Mycket
Mycket pengar har du: Inga alls..
Tjänar du pengar: Nej
Ofta diskar du: Hah nej tack, helst inte
Ofta städar du: Haha inte ofta
Många stör du dig på: Det finns ju vissa..
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Ja
På gud: Absolut inte ;D
På rymdvarelser: Nope, dom e läskiga
Att folk tycker om dig: Vissa gör väl, andra inte
På ett liv efter detta: Kanske
Att fiskar kan tänka: HAHAHAHA
Att du kommer leva länge: Japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0