<3 shopping

Hejsan min små bullar   Jag har varit i stan idag, på riksdagen *yeey* känner mig faktiskit skit stolt :) nej men, jag fick ingen sov morgon idag :( eftersom att vi skulle in till äckel riksdagen.. klockan 8 på morgonen liksom! sug min ;O gaaah
Jag har inte kunnat sova på hela natten, varför vill jag verkligen inte berätta, det hände lite saker igår kväll bara. Iallafall, jag gick upp klockan halv 6 och drog mig in till duschen och fixade mig snabbt. Jag åt ingen frulle för jag va inge hungrig ( plus att jag SKA gå ner i vikt ) och sen fixade jag mig snabbt och så sen drog jag ner till bussen och mötte Pillan & Lollus. Vi drog in till stan och va på bajs riksdagen hela dagen, skit skoj. verkligen inte! Den där äckliga kärringen vart lack för att jag inte kunde lägga ner mobilen  jag har ju den hela tiden i handen och hon bha" nej du, nu får du lägga ner mobilen i fickan annars tar jag den." jag bha" men jag har ju inga fickor men i bhn visst." hon bha" jag vill se dig stänga av den och lägga ner den.." jag bha" äru peddo eller?" haha, nej men jag sa inte att hon va peddo men hon va äcklig! men jag tog upp den direkt efter ;) såklart.

Dagen rullade på, slutade vi 1 någonting. jag och några brudar trog till täby och svullade på donken, nam nam! kände mig skit äcklig efter det, för det va ett tag sen jag åt på donken :) Men men, någon gång får man vara lite onyttigt  efter det så gick vi runt och kollade lite i affärer, jag och lollus ska åka och köpa hennes leopard bh och jag ska köpa mina spets :) mihi, nu måste jag dra :) ni har fått reda på lite av min dag iallafall! ha det guld, puss på munnen / Nataly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0