V I P

Tja tja tja! :) Hur mårs det idag då? Jag mår faktiskit grymt bra, skolan har gått skit fort och nu sitter jag här och mumsar i mig bullar & dricker o'bööj :) *namnam* Dagen började inte bra om jag ska säga så.. Började med värsta grället med min stora syster :/ Och sen efter det så vart jag irriterad på allt & alla men det gick över rätt så fort. TACK OCH LOV för det! hehe
Jag som hade pluggat på mitt engelska prov tills idag, och nu visade det sig vara till nästa onsdag! :( jag vart skit sur över det och så, men det är skönt att jag redan kan allt så jag behöver inte plugga mera i veckan! eller jo, kanske lite så jag inte glömmer något :) Jag har spanska prov tills imorgon och so läxa som jag måste göra ( ligger efter lite ) senare. Jag har även matte-läxa tills imorgon som jag måste göra.. Åhh! Det är skit trist med läxor :( Tror inte lärarna att man har något liv alls än skolan eller? Hm.. Tydligen inte ;) Så, plugga kommer nog att bli mina planer för eftermiddagen/kvällen.

Hoppla hej, nu måste jag hoppa iväg en stund sötnosar! Jag skriver mera sen. Pussar & miljoner kramar / Nataliie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0