tralalalalaltralalala

Hejsan puddingar! :) Jag har nyss pratat med syster lite angående helgen och så, hon skulle fixa lite saker till mig :) Vad säger jag inte heller! Hehe * happy face *
Jag har inte pluggat ett skit till mitt prov som är imorgon ( engelska ) så jag ska ta och sätta mig ner och göra klart lite läxor och träna på prov :) Känner mig så stolt, verkligen jätte stolt :) natttt men iallafall, jag fick sluta en kvart, tjugo minuter tidigarei dag på spanska så det va jätte skönt. Drog hem som vanligt, (för jag orkar verkligen inte göra något..) och satte mig på datan och sitter här nu och bloggar! *yeey* Jag tycker faktiskit att jag borde skriva lite mera inlägg om dagen, för det är så kul att blogga när man har tråkigt. Liksom, man skriver ner det man gör om dagarna och lite andra roliga saker :) Nu måste jag kila i väg en stund! P.S ni kanske få dagens klädsel senare också! (; Om någon nu är intresserad :)
Pussar & kramar från Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0