Lördag e nais price

Tja alla sötnosar! Har nyss kommit hem från stallet, har varit och ridit Chester. Det va as skoj, fast han va skit stark :$ Iallafall, det gick kanon bra. Nu sitter jag här och muppar mig och dricker typ 50 coca cola? Hehe, jag e skit kiss nödig redan :D Haha! Jag sitter hos mormor och morfar och väntar på att mina allmänt sega föreldrar ska komma så jag kan få åka hem och dra ut :) Juste! Igår va det fredag som sagt, ni kanske vill veta vad jag gjorde igår?

Jo fredagen började med skolan vid 9 och slutade vid halv 4, hela dagen gick skit fort och det va bra och så. Jag drog till bålsta som alltid, fixade mig hos cicci gumman och sen drog vi ner till borgen och lullade runt lite. Rätt mycket roliga folk och så, det va helt okej faktiskit. kvällen va skit nais, drog hem vid halv 11 för morfar kom och hämtade mig :) Tack morfar! Hehe, sen drog jag hem och kollade på film och käkade popcorn och så. As gott!

Har inte så mycket att berätta mera, förutom att jag har saknat att blogga som fan :D tihih ;$ Nu ska jag åka hem, pussar överallt / Natta e kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0