Jag saknar dig älskling

Hejsan alla glada bloggläsare! Jag mår faktiskit prima ballerina idag, saknar att blogga som fan! Jag har fått värsta feta ångesten när jag inte har fått blogga varige dag, men datan är verkligen helt konstig :$ Pappa är så osocial och inte vill fixa den heller, för han tycker att jag sitter för mycket på den.. Fast jag lovar! Jag gör inte det :) tihih

Jag har 2 prov till imorgon också, NO prov som jag fick veta idag ( inte bra ) och ENG- prov som jag fick göra imorgon istället för idag :) Fucking yey tihih   Jag sitter och mumsar chocklad också, måste passa på att äta lite gott när det är skola :) Har faktiskit gått ner 1 kg när jag va sjuk och hemma i 4 dagar, sjukt skönt. Men jag hatar att mina jeans har blivit förstora tack vore det :( Skiiit också   

Nej ni, jag måste verkligen jobba nu annars får jag IG på provet, hehe det vill jag inte ha för då kommer mamma att lacka paprika :) Take care sweetheart, / Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0