Hej jag är en apa :)

Hejsan bloggen! Ni kanske undrar varför jag heter, hej jag är en apa? :) Jo, jag har typ ätit 5 bananer idag också. Med glass och annat gott. Mamma sa att det va bra för magen och halsen så jag åt rätt mycket :$ Lite pinsamt att säga, men gott va det iallafall! Hehe. Jag sitter här och bara tar det lugnt nu, pappa kommer hem snart så jag måste stänga av datorn så dom tror att jag inte sitter här när jag e sjuk :/ Tråkigt att säga men jag måste.

Den här veckan har gått jäklans fort, *yeey* och snart är det fredag igen. Och fredag betyder alltså? CECILIA :) Hihi, saknar den lilla prinssesan. Det är snart den 20 också, och den 20 betyder? PENGAR :) tihi, jag älskar pengar, alla älskar pengar så är det bara :D

Nu ska jag dra igen, pusssaaarr överallt / Natty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0