Fredag wiiiiiiiiiie :)

Hehe I'm happy today :D Riktigt happy! Jag kommer liksom att ha happy face hela dagen idag (: Ni ska bara veta hur mycket jag älskar min mamma just nu. Alltså verkligen skit mycket, jäklans mycket :O Jag ringde idag till min mormor & morfar och dom frågade om jag ville komma ut till dom idag, och så klart att jag ville. Och mamma svarade bara okej visst! Det är ovant för henne, men jag är sjukt glad så ni ska bara veta :D *yeeeeeeeeeey* Så jag ska vara med cic & emma bebisarna i dag/kväll. Juste! The phone is back again :) *stolt* Hehe, mamma e snäll igen tycker jag!
'Nu måste jag kila iväg och fixa mig för skolan. Hoppas ni också kommer att ha en lika bra fredag som jag kommer att ha alla sötnosar. Puss på rumpan / Nataly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0