förlåt för en dålig uppdatering!

Hej hopp, Ja skrev bara ett inlägg i går, så ja skriver lite för igår idag (A)
Jag åkte te jakan med marielle, madde och alida, för madde köpte skor, o på tåget träffade vi cicci o becka.
När vi kom hem gick vi te borgen, typ alla va där, :P O de va rätt kul, sen gick vi hem ung halv 11 för vi pallade inte va kvar.
När vi kom hem gick vi ut o la oss på joannas veranda typ, de är inglasat så de va varmt :)
När vi gick o la oss låg alla i en säng som va typ 1.05 bred :OOOOO o så höll ja på o dryga mig o då skulle dom kasta ner mig på golvet. då råka dom kasta in mig i en fönster bräda så ja fick kanter vid öra o spräckte skiner, ( gjorde  sjukt ont ) ! och idag så gör de jätte ont o är blå. kan typ inte gapa xD
Och nu sitter jag och kollar på te hills, :) Jag slänger in ett inlägg lite senare :) Take care! / maliiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0