Favorit dag imorgon :)

Hola mina sötnosar Hur mår ni idag då? Jag lever än så länge iallafall, jag orkade verkligen inte att plugga så jag passar på att blogga så mycket jag kan nu eftersom jag inte har någon data hemma liksom :D hehe! Jag har lunch om typ 15 minuter så jag hinner att skriva lite mera, bra va? Japp jag vet!

Imorgon mina så prinsessor, vad är det för dag då? Hm.. Det är fredag! Fredag fredag fredag fredag. Jippiee yey! Jag ska ut till bålsta imorgon och vara med Cecilia syster, vi ska antagligen vara vid borgen och ha skoj som vanligt :) Hehe hoppas på det! Juste, alla min svinkoppor är snart borta, det va därför jag fick gå till skolan också! Jag ville verkligen gå till skolan iallafall, det va tråkigt hemma när det inte går att blogga och jag bara sover hela tiden, och jag blir så trött av det och inte orkar göra något annat än att ligga framför tven, så det va mycket bättre att sitta här och blogga :) Eller vad tycker ni sötnosar?

Nu ska jag dra igen, lektionen har slutat och jag ska kila iväg och köpa mera chocklad med Lollo  Den lilla puddingen ;) hehe har lust att äta upp skitunge! Okej förlåt :D
Vi ses senare iallafall, big love to you / Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0