Fan vad bra jag är (:

Hejsan mina sötnosar! :) Jag känner mig så jäkla bra just nu. Hela dagen har varit sjukt bra, utom matte lektionen dårå men :( Jag glömmde bort att vi hade matte prov - g & vg prov. Jag gjorde bara g provet och det gick inge vidare :/ Hade världens minnes förlust och kom inte ihåg ett skit. TRIST! Men jag får hoppas att jag få G iallafall, annars vill jag göra om det så klart :) Hehe, *yeeeey* jag slutar 3 idag. Skit skönt, det är faktiskit tidigaste dagen på hela veckan! Jag kanske ska hitta på något med Ida slidan om hon vill, typ plugga hemma hos henne och drick o'boy om vanligt. Myspys :)
Nu måste jag fortsätta min engelska lektion! Skriver när jag kommer hem!
Pusssssaaarrrrrr överallt / Natta

 Cicci min lilla baby :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0