.

Hej, jag är jätte trött så ja kanske inte skriver så mke,
Men när ja kom hem från skolan idag va philip här! :D Och han är ju hlet störd haha, men de lever ja me, han är så rolig han ;) haha ja och madde gjorde kallsong  tricket på han, trodde fan att kallingarna skulle spricka? :OOO
idag när ja kom te skolan så märkte ja att ja hade glömt min nyckel hemma, så ja fick ta extra nyckeln som jag har i skolan, men min nyckel ser ju såklart lika dan ut som alla andras så ja stog o typ pröva 20 nyklar innan ja hittade min, då gick ja på matte lektion o de gick skit! men de vart snart rast, ( eftersom ja vart sen ) men efter rasten hade ja såklart tappat nycken! o ja gick på lektion un´tan matrial, så nu har ja typ en halv timmes kvar sittning, men så sa en tjej i min klass att nåra hade hittat en nyckel som dom hade lämnat in, självklart var de min, :D! så ja kunde avsluta dagen me matrial. idag ska ja va me marielle, ingen aning va vi ska göra under dagen, men vi ska troligen till borgen på kvällen,
Vi kanske ses! :D jag bloggar lita mer senare.  '
ehm juste!!! vad vill ni att ja ska skriva om? mer än vad sm hänt under dagen. jag försöker skriva så mke som möjligt, men h ar inte alltid något att skriva. Så kom med förslag! :)
milljoner pussar o kramar! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0