Eftermiddags inlägg

Tjobäng alla sötnosar. Nu är det så att jag har ätit en toast och druckit te på hela dagen och min mage börjar att skrika efter mat så det kanske är bäst att jag äter något (?) :) Iallafall, jag har inte så mycket att berätta förutom att jag kommer till cp skolan imorgon och tråkar. Eftersom jag har varit hemma i två dagar nu, och det suger verkligen balle. Måste plugga och allt, men jag har inga böcker så det suger ännu mera :( Men jag får väl dra ner till skolan senare och hämta böckerna. Annars kommer mamma att lacka fitta på mig :( Förlåt mitt ordspråk :$ *tihi*

Jag försöker att komma på någon bra design tilk bloggen, fast jag orkar inte att fixa en just nu. Ska fråga Malin om hon kan fixa :) Nu ska jag kila. Ni får också några bilder som jag tog idag ( inge smink ) fast det va ganska mörkt så man ser inte så mycket iallafall. Ha det guld sötnosar, puuuussssaaaarrrrr Natta

 Mobbas inte :) Jag bjuder på alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0