Don't play with me. I know i can play it better

Hejsan svejsan! Hur är det med er idag då? Med mig är det iallafall great. Jag ska snart äta mat typ, ( tacos ) och sen efter maten ska jag nog dra ut med Pillan och ha lite skoj, typ prata och så också :) Det är iallafall skönt att jag har någon som jag kan berätta allt för. Hur jag mår & hur det är med mitt liv och så, tack för det gumman. Någon som bryr sig iallafall. Liksom, jag kan verkligen berätta allt för henne. Va det än är, killar, familjen, vänner eller något annat. Det är skönt att jag har någon att ringa om jag mår dåligt. Hoppas du också kan det gumman :) Nu ska vi inte prata om det mera, utan vi forsätter om dagen.
Det är ju inte alltid så jäkla bra väder heller, så vi får se om vi kommer att orka vara ute eller om vi bara är hemma hos någon typ :$ Men men, har ingen aning!

Nu ska jag dra, ha det bäst :) / Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0