Det här med rubiker :)

Tjena alla katter breeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D Idag är jag glad, sjukt glad. Ni kanske vill veta varför?
Jo, jag fick rida Chester idag. Det va hoppning så det va nais, fast jag flög åt hela helvete för han hoppade typ 100 meter över hindret och va skit stark och brallade, haha jag satt kvar iallafall. Tack och lov för det! :) Haha, jag tänker inte bjuda på tårta minsan! Iallafall, dagen rullade på som alltid, sittter här nu och bloggar. Har nyss duschat, för vi ska snart till madre och padre och fira mammas födelsedag och min stora systers födelsedag. NAIS! naaaaaaaaaaaaaaaat
Jag ska åka med mormor och morfar hem till Bålsta igen, fan vad bra! Jag ska kanske vara med emma baby baby! Det kommer att bli as skoj som alltid.
Nu har jag skrivit sjukt mycket, nu måste jag kila iväg! Puss & kram, coola katten Natta patta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0