ciao bella

Vill ni veta en jätte rolig sak? Jag hade faktiskit f l ä t o r idag! Gaah, det vart inte så bra men det va helt okej! Ni kanske får se bild också om ni är snälla ;) hihi
Jag har ingen aning om hur det blir imorgon, fredag alltså. Jag tror att min mamma kommer att vara snäll och låta mig åka ut till bålsta och så. Men det är inte säkert. För jag hade en dum mobil räkning på 1200 kr förra månaden :( Och nu har dom tagit min mobil igen.. ibland tycker inte jag om mamma&pappa :( Inte när dom tar min mobil iallafall! :D
Men men, jag får hoppas att jag får åka ut till bålsta imorgon iallafall, annars kommer jag att bli grymt jäklans sur :)
Så vi får hålla tummarna för mig visst?
Nu ska jag kila ivägen en stund igen, take care sweetheart / Natta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0