Blackout

Tja igen sötnosar! ( Natta här ) Jag orkar inte att fixa mig nu så jag slänger in ett till inlägg snabbt! :) Ni kanske också vill veta vad jag har gjort på min lilla fredag? Hehe jag ska berätta allt skoj :)

Dagen började med att jag va i skolan och allt, proven gick åt helvete och så men men. Jag drog ut till bålsta vid halv 4 när jag slutade. Träffade syster yster på tåget som skulle till stan, hon e så jävla nais! Haha, hon är exakt som mig. Sjuktaste humorn i stan förfan :) Haha, iallafall mormor kom och hämtade mig vid stationen och vi åkte hem och käkade lite mat. Sen skjusade morfar mig till andra systern, Cecilia. Vi fixade oss och sen fick cic lite damp utbrott på sin mamma och jag garvade sönder :) Haha, förlåt cicci men jag va tvungen att skriva det, du är så jävla skön unge :D
Vi va nere vid borgen till halv 11 typ, det va sjukt tråkigt på slutet. Det va helt döttttttttt, hehe. Alla katter va så klart där, och en av dom va Malin sötnos :) Iallafall, när jag kom hem satt jag framför tven och dregglade och drack o'boy *yeeey* Gick och la mig vid 12 typ, va as trött :)

Vi ses senare! Puss överallt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0