20/10

hej hopp gummi snopp! :D Jag ör glad idag'! kakse inte märks? men ja är de! :D för att ja har vart me den finaste personen som finns, idag :)
idag gick ja upp kl 7 för ja skulle duscha, sen kan marielle halv åtta, o vi tittade på tv o åt frukost o lite så, sen fixade ja mig, ja hade väärsta fajten me madde också xD
men iaf vi gick till skolan, kom dit ung 5  i 9, då hade ja slöjd, jag satt tyst i början, men ja vart jätte uttråckad så började vell prata lite då (A) Jag slutade 3 idag o de va skit drygt för de kändes som att dan har gått jätte långsamt,!
men då gickja hem i 5 min o sen gick ja ut o va me den finaste av allt o alla, o vi va typ nån timme (?) Men de va så fucking kallt! så jag gick hem, sen när ja kom hem kom mikaela emma o lollo precis hem också,
o ja de har inte hänt så mke mer nu, eller jo att mickan klippte emmas lugg, men ingeting mer.
ja bloggar mer senare, :)
puu o smek! (A) / malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0