Världens bästa dag imorgon!

Hejsan prinsessor! Jag är på fett me bra humör idag ska ni veta :) Dagen har rullat på som vanligt. Men dagen började inte som vanligt utan jag ringde och frågade vart min ida slida var och hon svarade på toan. Jag kom såklart som en jävla raket och hon öppna dörren och jag va fan nära på att gråta :( Älskling, det va hemskt att se dig så ledsen att du grät i stömmar.. Jag blir fan ledsen ju :( Hoppas att du läser! För jag älskar dig och finns för dig baby.

Iallafall, det är fredag imorgon förfan :D Damn, jag ska sova hos cicci och vi ska ha massor med skoj och jag kmr säkert inte komma ihåg något för vi ska busa :) Haha, ni kanske fattar?
Jag ska tagga nu, jag skriver imorgon bitti för jag är fett glad nu och måste prata med william katten ;) grrrrr
Puss på er, nathalie som hälsar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0