Tar inte åt mig

Hejsan sötnosar! Ville först och främst börja med att jag tar inte åt mig av dig Sara som hade kommenterat att det här va en " fjortis blogg " för det är det inte. Inte på något sett. Ville att du skulle ha det klart för dig. Vi skriver om vad  vi vill. Du ska inte behöva läsa om det besvärar dig, tar inte åt mig iallafall.

Nu till dagen. Jag höll på att somnar på exakt alla lektioner idag, det va så tråkigt så jag vet inte vad :( Fast det bästa var att jag slutade typ vid halv 4 och jag hämtade idag och loggade in på datan och gissa vem som va inne? William sötnos.
Så jag pratade med honom rätt länge, och sen pluggade jag en stund och nu sitter jag här och tar det lugnt.
Det har inte hänt så mycket mera idag. Jag har varit lite sur idag också, så förlåt till alla i så fall! Nu ska jag tralla mig ivägen en sväng.
Glöm inte att det är Desperate Housewives idag klockan 21.00! Puss Natalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0