Stark är den som kan lé åt sina svagheter

( Natalie ) Glömde att berätta att på bilden idag så skulle vi göra gipsmasker. Hahah skoja inte om att jag va bäst :) Jag gjorde på en kille och sen på mitt lilla finger som såg ut som en liten snopp hehe! Det va skit skoj iallafall.. Det var nog det roligaste idag tror jag. Jag hatar skolan, fast det va nais idag på något sätt. Fast det sög att jag inte fick sluta tidgare, liksom va i helsike, det är fredag! :O

Nu ska jag gå och äta en macka innan min mage spyr, jag har inte ätit på hela dagen :/ Juste! Glöm inte att det är godisdagen idag och imorgon så svulla mycket godis sötnos. Vi ska rulla fram :) Hoppas och håll tummarna för att jag får åka ut till Bålsta iallafall! See you then, kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0