skääääms!!

Har gjort bort mig totalt!
hej alla roliga sötnosar! :) Nu är de så att ja har skämt ut mig!!!! :O vi har kultur vecka i skolan, o vi skulle typ ha uppvisning ikvll, så hade vi det. och så när ja skulle prata i micken hade nån stängd av den!? :O å ja typ skrek ba: micken e sönder! o alla typ börja garva, fast den va lixom bara avstängd!! HAHA! o så när ja skulle läsa en text så börja ja garva hela tiden :P
hela skolan + typ as många föräldrar va där!
Men aja :) nångång gör man vell bort sig ;)

Lite om idag.
Idag börade jag 8, skolan har vart som vanligt, förutom att skolmaten såg ut som hund mat! fast den va rätt god från börhjan, fast sen när man kände smaken vart den äcklig xD
Men jag slutade iaf 2 idag, då gick jag hem, börja typ fixa mig och åt direkt då, För kl 5 hade jag arobex(?) dans, som är jätte jätte dunder tråkigt, men jag gick dit iaf, men när jag kommer dit gör ja inte ett skit, för ja tkr verkligen det är tråkigt, så ja sa att ja hade ont i knäna, så ja satte mig och titta nr madde dansade :b
efter det åkte jag te skolan och gjorde bort mig!!!
Nu sitter jag hemma, har nyss ätit pizza (A)
slänger in ett inlägg innan kväller :)
kyss på munnen! / Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0