rubriiker

allåå alla snyggingar! vad har hänt idag då? idag vaknade jag hos marielle, hade glämt att säga te mamma att ja skulle sova där så hon ringde och våckte mig typ 9 :O men som tur va somnade vi om,
sen ringde det på marielle mobil och de hände en sak så vi gick upp,
till frukost åt vi typ 3 mackor var? :P sen gick marielle in i duschen o ja gick te stallet för att ge alla snygga hästar lunch ;D
De va fittigt kallt aso :O frös typ fingrarna av mig. o ja hade mina stall kläder o sånt hemma så ja hade typ en tjock tröja, mina vanliga jeans, o ett par gamla stövlar som är as kalla. men de funkade ju endå.
så när ja va klar i stallet gick ja ta Marran igen ;D  me hon ´skulle typ te sin gammel farmor(?) tror ja :)
då skjuttsade dom hem mig o ja somnade typ på soffan direkt :O
men typ vaknade direkt och duschade, sen klädda jag på mig för ja skulle på dans.
dansade och sen dusch igen :P
har bara vart hemma sen dess. vill ingen va me mig ikväll!? får panik, har tråkigt!
hare bra! pussar malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0