Papi papi

Hejsan sötnosar! Hur är det idag? För det mesta är det okej hos mig, jag är trött och utsliten på alla sätt. Jag ska plugga till Spanska prov tills imorgon som jag inte fattar någonting om och sen ska jag plugga till engelska glosor som e lätta. Jag är hungrig och vill verkligen ha mat nu, nu iannan jag svälter ihjäl :)
Ida slida va hemma hos mig och käkade lunch och det va mumsigt, vi gjorde mackor i ungen och sen någon kladdig sak som skulle lika kokosbollar fast det blev något helt annat. Och för det andra: Det smakade skit! Haha väldigt lyckat. Naaat

Slutade vid kvart i 4 idag, hade tänkt mig åka till Stinsen och fönstershoppa lite. Mamma tyckte att det va en bra ide så jag vet vad jag vill köpa och inte köpa. Men det blev inte så för att jag inte orkade :/
Imorgon är det fredag, sjukt fort har den här veckan också gått. Skönt på något sätt! Imorgon hoppas jag att jag kan sova hos Madeleine och ha sjukt skoj, hur skoj vi kommer att ha får vi se sen! Men nu orkar jag inte skriva mera, orkar knappt hålla händerna uppe. Puss på er alla ( Natalie )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0