My chix

Hejsan där, Natha in the studio. Sitter och pratar med massor av människor som är inloggade. Jag är sjukt hungrig och ska snart äta mat tror jag, hoppas att det blir något gott annars dör jag! :O Det va sjukt äcklig mat iskolan igen, som vanligt. Fast jag käkade lite för jag hade inte ätit något..
Jag & några grabbs stod också i köket för att hjälpa till med någon sak, uuuuuuuuuuusch va tråkigt och äckligt det var :/ Aldrig mera! Men det bästa var att jag fick 3 stycken glassar efteråt, det va minsann gott.
Jag missade alla läxor som vi hade, fett skönt och bra :) Jag hade engelska läxa & so läxa, men dom lektionerna gick jag inte på för jag gjorde annat :) Hehe, nu hinner jag inte skriva mera för min hungriga mage ropar att den vill ha en macka nu med desamma! Puss sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0