Miss my darling

Hejsan & god eftermiddag eller vad man nu säger :) Jag har nyss kommit hem från skolan, jag är sjukt trött :/ Jag har simmat och det va sjukt jobbigt och vill aldrig göra om det. Sen är det svin kallt ute och jag kom 15 minuter försent till sista lektionen för att buss gubben på bussen skulle stå och hålla på så att jag inte fick åka med. Helt knas jag vet!

Jag har funderat på att plugga lite senare på kvällen, för jag vill inte ligga efter i något.. Men vi får se om jag orkar att lyfta på rumpan och ta och göra det. Det får vi helt enkelt se!
Nu orkar inte inte berätta mera än min dag, för den har varit helt knas och jobbig :/ Kyss & smek Nathalie


Bild tagen av mig, i Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0